Känslan när man vill något, men ändå låter bli

Jag har varit vaken i femtio minuter nu, Jag har setat och funderat på hur jag ska göra. Ska jag stanna hemma eller åka till praktiken? Göra det jag vill eller lyssna på min kropp? Sådär har det gått fram och tillbaka. Det slutade med att jag lyssnar på min kropp idag. Imorgon ska jag dit har jag bestämt mig för i alla fall.

Jag känner mig svag idag och jag kände mig jättesvag igår kväll och det är nog någonting jag borde ta på allvar. Att jag dessutom har vaknat flera gånger i natt gör inte att orken blir bättre om man säger så. Idag kör jag därför en-må-bättre-dag och så ger jag järnet imorgon istället. 

Det positiva är ju att min chef är bäst! Eller chef och chef, jag jobbar ju inte där på det sättet.. Men ni fattar vad jag menar. Jag skrev att jag kommer imorgon och hon svarade att dom inte hade någon annan praktikant imorgon så jag fick välja helt själv när på dagen jag ville komma. Fast jag har ju först dbt imorgon och sen ska jag träffa min läkare, så jag har inte tid för praktiken förrän tre i alla fall. Fast tanken var jättegullig!

Åh jag vill inte alls vara hemma från praktiken, Jag har världens bästa praktik ju! 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: