Graffiti nails

Måste verkligen lyckas somna skapligt idag. Jag ska till loppisen imorgon och blir hämtad halv åtta. Hur jag ska lyckas med det har jag ingen aning om med tanke på att jag inte lyckats somna innan fyra en enda dag den här veckan..

Det har varit en ganska lugn dag idag. Först träffade jag Isabell en sväng och sedan gick jag ner till netto och mötte upp en tjej för att köpa grejer till naglar. När jag kom hem började jag prova massa olika nageldesigner på en gång. Jag avbröt för att laga lite mat. Carola kom förbi och när hon gick så fortsatte jag. Det är två nageldesigner som jag gärna vill lära mig som inte har gått så bra. Den ena är Union Jack. Jag har lyckats med att det blå och vita ser bra ut, men det röda är en enda stor röra. Inte alls fint. Den andra designen är droppande blod typ. Vet inte hur jag ska förklara den, den finns i andra färger än rött och då är det typ färgstänk eller nåt sånt. Det går inte alls som jag vill. Får försöka tänka på att övning ger färdighet.

Fixade naglarna på mig själv också. Efter att ha målat typ 20-30 olika mönster och designer på naglar ville jag göra något enkelt. Så jag tog graffitinaglar med orange bakgrund. Enkelt, men ändå snyggt. Dessutom är det snart Halloween. Svart och orange är typ halloweens färger..



 
ADARAS.se - Your blogazine

Coola naglar :)

sabinadeciree.com

Jättesnygga naglar! :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: