En lång dag igen

Jag är skapligt trött idag. Det har varit en låång dag! Först missade jag bussen när jag skulle till mötet så jag kom några minuter försent. Sen så fick jag en uppgift att göra efter mötet så jag satte mig på Amarant, tog en räksmörgås och satte mig och började.. Mamma kom förbi en stund och sedan fortsatte jag med uppgiften. Tjugo minuter innan praktiken började så var jag klar.. 

Jag hade skapligt ont i fötterna när jag kom hem sen kan jag tala om! Fast underbart god mat väntade på mig när jag kom hem så jag är ändå rätt nöjd. Alvin kom dessutom in på praktiken idag så att jag fick säga hej då till honom, Nu får jag inte träffa honom förrän på söndag..

 
Provade även en sån här macaron när jag var på Amarant. Nu har jag hört så mycket bra om dom att jag var tvungen att prova, men dom uppfyllde inte de höga förväntningarna.. Dessutom var de för söta..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: