Sakletare som pippi..

Jag har inte orkat blogga sen jag klev upp. Hej latmask haha! Fast så lat har jag inte varit.. Jag springer runt hemma och letar som en tok efter grejer att ta med till loppisen. 

Jag och Annelie bytte ju bord igår så nu har jag ett bord helt för mig själv. Vilket innebär att jag behöver mer grejer att sälja. Om någon vill skänka något är jag verkligen tacksam. Jag står ju där för att jag tycker det är kul. 

Nu har jag tagit en tillräckligt lång paus från letandet och det är dags att fortsätta.. Det är bäst att passa på när Alvin inte är hemma. 

 
Hästar i brist på annat
LORISSA LOVEBOMB

sv: 27% är ju skitbra, bravo! Det bor allt en liten norrlänning eller norrlandskunnig där inne i dig ^^

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: