Paketfix

Jag försökte blogga från mobilen idag när jag var på väg till praktiken, men min dumma bloggapp ville inte ansluta. Så frustrerande. 

Vi bestämde i alla fall att jag bara ska vara där på torsdagar ett tag. I alla fall tills det har lugnat sig med Alvin lite. Jag fick stå och larma kläder idag, men det gör inte mig något för det är typ min favoritsyssla där. Det är kul att packa upp kläderna och se dom nya varorna innan alla andra. Jag fick luta en halvtimma tidigare idag också. Det var bara Louise och jag där efter klockan fem och det var typ helt dött på både kunder och uppgifter för mig.

Jag sprang ner på BR och köpte det sista till Alvins paketkalender. Det ska bli så kul för han har ingen aning om att han ska få det i år. Han har aldrig haft det tidigare.

När jag kom hem så började jag typ kolla igenom allt som jag köpt till honom. Jag sorterade ut vilka saker som skulle vara i paketkalendern och sedan vilken grej som skulle vara vilken dag. Jag har precis börjat slå in paketen, men jag blev lite irriterad när tejpen inte ville funka som den skulle. Jag hittade en blommig tejp istället. Inte speciellt passande, men den håller i alla fall ihop paketen till skillnad från den andra. 

Han får typ 6 såna här och 6 andra små legogrejer. Och 12 andra små saker såklart som klubbor (på helgerna), ritlock, trashpack osv.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: