Madness

Jag håller på att bli GALEN på min katt. På dagarna är han så lugn och söt och snäll och ligger mest och sover. På nätterna är han så himla leksugen. Han har hittat julgranskulor och just nu är det typ det absolut roligaste som finns. Men på dagarna duger dom minsann inte. 

Åh.. Imorgon har jag DBT och Praktik. Väntan mellan DBT och praktiken spenderas på stan. Jag hade tänkt köpa lite julklappar. Och såklart så är mitt det där rabattgrejset som man samlar ihop till som medlem borta. Hur kan det vara borta? Jag fick det liksom igår! Åh! Jag orkar inte med mig själv när jag slarvar bort saker. Det är inte det enda som är borta heller. Så typiskt!

Jaja.. Inget att gråta över. 50 kronor är väl inte så mycket pengar att bråka om egentligen. Lite trist bara.. Nu blir det strax säng för min del. Hoppas på att jag kan sova..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: