Lite allmänt

Jag blev klar med paketkalendern igår. Så skönt! Jag ska gömma grejerna. Jag vill inte att Alvin ska veta om något. Jag ska ta fram det den sista november efter att han har somnat. Det ska bli kul att se hans min. Speciellt när han öppnar paketen med trashpack i. Jag vet att han önskar sig såna. 

Målaren är klar nu. Så nu är det bara att vänta på att allt annat ska göras. Jag har ingen aning om när dom kommer och fixar det, men det lär jag väl märka.

Om någon timme ska jag iväg till loppisen med Annelie och lämna av massa grejer. Skönt att slippa ha dom stå i hallen.. Det blir en del som ska med, men mycket är barnkläder. 

Annars blir det en lugn dag. Antigen kommer jag nog spela eller så kommer jag se ikapp alla serier jag inte orkat sett.. Jag är ju trots allt barnledig igen..

Nehe,. Om man skulle ta och klä på sig lite då kanske. Jag har setat i morgonrocken i en timme nu..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: