Inte som man tänkt, men okej ändå

Den här dagen blev inte riktigt som planerat, men rätt okej ändå. Att jag sen glömde bort bloggen helt är en annan femma..

Tanken var att jag skulle ha tagit med mig Alvin för att kolla om han var intresserad av att börja på teater, men han kom hem så sent och jag kände inte riktigt att jag orkade. 

Jag började leta efter grejer till loppisen och hittade massor av barnkläder. Jag la ut det på en köp och säljsida på facebook och det kom en tjej på en gång och tittade. Hon köpte två påsar kläder haha. Men det känns ändå rätt skönt att bli av med så mycket. Resten ska med till loppisen på lördag om ingen annan kommer och köper mer.

När Alvin kom hem satt vi och gosade i soffan en stund. Riktigt mysigt! När han la sig så började jag möblera om i Springfield (spelar ju simpsons tapped out) och jag är inte klar än. Så fort jag är klar ska jag kramas med kudden..

Vad har ni gjort idag?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: