Inte nu igen..

Åh nej. Inte nu igen. Det kan inte vara sant. Jag har migrän.. IGEN! Det är typ tredje gången på en månad. Vi har släckt ner lägenheten och Alvin har lagt sig. Jag hoppas på en lugn kväll med tanke på det bultande huvudet. 

Det blir en tidig kväll för mig ikväll och imorgon bär det av till loppis.. Skönt att få komma iväg, men hade samtidigt velat vara hemma. Det är dessutom öppet hus imorgon på Årbyskolan som jag hade tänkt att gå på, men jag struntar nog i det. Jag behöver ta mig till loppisen istället.. 

Nu ska jag mysa ner mig i mörkret en stund innan jag somnar. God natt på er..

 
LORISSA LOVEBOMB

Hoppas att du snart mår bättre! Migrän är hemskt!

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

jättefin bild!

~Bat kisses ^V^

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: