Hoho?

Inget är som väntans tider.. Eller vad säger ni? Idag skulle dom komma och ta ner skåpluckorna och på eftermiddagen skulle målaren komma.. Dom skulle komma klockan tio, men jag har inte sett röken av dom än..

Jag hoppas verkligen att dom kommer snart för Johan ska iväg ner på stan nu för ett ärende och jag jag ska träffa Johanna klockan tolv. Jag vill helst inte att dom är här ensamma. Jag läste en sån olustig artikel för ett tag sen i hem och hyra om att man inte får ersättning för saker om dom försvinner när man bjudit in någon.

Även om jag nu inte tror att fastighetsskötarna skulle ta något härifrån, så är det just tanken som inte känns behaglig. Om dom skulle göra det så gäller ingen försäkring eftersom dom har tillåtelse att vara här. Helt sjukt egentligen kan jag tycka. 

Men, det är bara att hålla tummarna på att dom kommer snart.

HÄR kan ni läsa artikeln om ni är intresserade..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: