Glömd blogg, loppis och bloggfix

Idag har inte bloggen funnits i min hjärna alls. Först försov jag mig imorse. Annelie fick ringa och väcka mig. Men jag gick upp på en gång och dom behövde inte vänta allt för länge på mig. När jag väl kom hem sen så var jag trött.. Så jag kollade lite på film med Alvin och sen käkade vi lite. Jag har läst för Alvin och sen har jag inte gjort så mycket mer.. 

Det gick bra på loppisen idag. Bättre än jag trodde. Jag kom hem med mer än jag åkte dit med och ändå shoppade jag lite. Två julklappar och en grej till mig själv. Grymt nöjd!

Nu ska jag fixa lite grann inför bloggen och bestämma mig för om jag ska ha ett juligt utseende i år igen.. Jag har redan fixat lite med kategorierna, men det blir inte riktigt som jag vill. Jag lyckas inte få bort en av kategorierna.. Förstår inte varför.. Nåja, det får väl se konstigt ut..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: