Ensamkväll

Igår var jag ensam hemma med Alvin. Först var det jättejobbigt vid nattningen eftersom jag vägrade ligga där inne bredvid honom. Jag läste en saga och sen tog jag ut alla hans leksaker ur rummet så han inte kunde kasta något. Han sprang upp flera gånger. Till sist sa han att han ville sova bredvid mig och det fick han ju göra såklart (sova i min säng alltså) om han lovade att inte springa upp. Han lovade och somnade efter typ 20 minuter. Han somnade alltså runt 22.20 någon gång. En klar förbättring från midnatt.

Det kändes jättebra och jag var jättestolt över mig själv! När han hade somnat myste jag i soffan med lite chips, dipp, alkoholri cider och en film.. Det var första gången jag var hemma en kväll utan att Johan var där sen han flyttade in. Det var faktiskt rätt skönt att bara få rå om sig själv lite på kvällen..

På förmiddagen idag så har jag lämnat Alvin, läst bloggar och badat.

Sover i mammas säng
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: