En heldag borta

Åh vad trött jag är idag. Det gick i alla fall jättebra imorse. Läkaren jag träffade var jättetrevlig och bra! Sedan bar det av mot taxinge julmarknad. Vi fikade lite. Jag köpte några marsinpanfigurer till det kommande pepparkakshuset och sen köpte jag lite regnbågslax för det bar så länge sen jag åt det. 

Alvin träffade på en brandman som han pratade lite med. Han fick en liten present av brandmannen. Och sen fick han ta kort med honom. Brandmannen lyfte upp honom och höll honom i sin famn. Gissa om jag har en liten kille som är helt överlycklig?

Efter taxinge julmarknad så åkte vi till hedlandet en stund och tittade runt lite. Jag köpte en ny tomtedräkt till Alvin som han kan ha på lucia.  Sen körde mamma hem oss. Det har verkligen varit en heldag borta och  jag är helt slut

Känns inte så juligt med julmarknad utan snö
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: