5 tankar som snurrar just nu

* Jag är extremt glad över att jag tog de svarta skorna med kilklack till praktiken idag och inte mina platta gråa som är trasiga. Det hade inte varit kul med trasiga skor när det regnar ute.

*Varför glömde jag blogga innan praktiken?

*Vero Moda har en jätterolig (och superbra!) kampanj just nu. Man går in i provhytten och provat kläder. På speglarna finns det mustacher. Ta en bild på dig själv med en mustach och hashtagga #veromodamo på instagram så doneras 1 kr till forskning inom prostata- och testikelcancer! Support the men around you!

*Alvin har åkt till sin farmor nu och kommer inte hem förrän söndag. Skönt och jobbigt på samma gång.

*Jag älskar verkligen Aqua! Varför slutade dom egentligen med musiken?

Såhär dansar jag till Aqua.. Som damen i blommig klänning alltså..Inte som Jim Carrey..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: