Stolt mamma till världens bästa femåring

Nu är vi hemkomna från utvecklingssamtal med dagis. Det var väldigt givande och vi fick mycket information. Alvin utvecklas mycket just nu både i grovmotorik, finmotorik och allt annat. 

På mindre än ett halvår har han gått från att skriva sitt namn med krusiduller till att faktiskt skriva sitt namn med bokstäver. Han kan klippa en jättefin fyrkant och han tar in massor av information. Han ställer frågor och är mer än villig att lära sig. 

Han börjar öppna upp sig mycket och börjar bli mer intresserad av att leka med kompisar. Han vågar fråga om någon vill leka med honom. 

Jag känner mig riktigt stolt! Det måste ju ändå betyda att vi gör något bra! 


Du håller mitt hjärta i din lilla hand. Jag behöver inte vara orolig för jag vet att du vårdar det ömt ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: