Jag är inte migsjälv

Jag hat inte orkat blogga så mycket. Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu, men jag mår inte bra alls! Antingen har jag tagit branden hårdare än jag trodde eller så har jag pms eller något.

Jag bröt ihop på mammas toalett igår helt utan anledning. Jag känner mig ledsen och nedstämd. Jag fräser ifrån för ingenting. Jag är inte riktigt mig själv just nu.

Jag måste försöka fokusera på annat idag. Alvin ska hämtas tidigare på dagis för vi ska till BVC för femårs kontroll. Det är sista besöket som han har där. Nästa kommer bli hos skolsköterskan. Han ser fram emot det väldigt mycket. Han vet inte om att han ska få spruta. Det är nog lika bra att inte säga något förrän det är dags. Han kommer inte vilja gå annars.

Jag undrar om man kanske skulle göra nåt kul efteråt? Som belöning för att han har varit duktig. Kanske gå och fika på stan eller nåt sånt. Det återstår att se. Han kanske inte ens vill fika på stan. Han kanske vill hem direkt. Min stora kille.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: