En liten lista jag hittade..

HAR DU ?
Folköl i kylen : : Nej, men däremot cola och cider
Något husdjur : : Mina två underbara älsklingar Pubert och Oscar ♥
Någon favoriträtt : : Lövbiff! Går ALLTID ALLTID ALLTID ner hos mig! 
Puder på dig :  : Helt ärligt.. Jag vet knappt hur man använder puder
Några framtidsplaner : : Jag ska vinna på lotto och bo i en lyxvilla med femton anställda (kockar, städare osv)
Någon sjukdom : : Inte vad jag vet om..
Gymkort : : Jag, gymma? Vad drömde du om sen?
En homosexuell kompis : : Ja, men vi har tappat lite kontakt (vi hörs inte ens längre typ) lite tråkigt. 
Duschat idag : : Är det illa att jag var tvungen att tänka där? Nej, det har jag inte haft tid med
Någon kompis som snarkar : : Räknas jag själv, min sambo, min son och båda katterna?
Någon vän som spelar i ett band : : Min sambos bror är med i något band..
Några mvg:n : : Haha.. Ja, det hade jag.. I hygien av alla ämnen. Det var nåt mer ämne, men jag minns inte vilket det var
Någon som förstår dig : : Min underbara sambo förstår mig alltid. Sen finns alltid lillasyster och mickis. Jag är så glad att ni finns i mitt liv ♥
Något beroende : : Smoking is bad for you.. Och cola då..
Fikat idag : : Japp! Jag köpte mig en cola och muffins
Nagellack : : Carola fixade dom idag faktiskt.. Asgrymma blev dom..
Någon vän som bor i ett annat land : : Mitt ex bor i england. Räknas det? Annars har jag en till vän där, men vi pratar aldrig
 
VEM ? ..
Avskyr du : : En person jag inte kan nämna vid namn.. Ser jag henne stannar jag upp och fryser till för att jag avskyr henne så mycket. Jag har försökt att minska avskyn, men det går liksom inte.
Delar du mest minnen med : : Jag vet inte, mamma? Hon har ju funnits där i hela mitt liv så det måste väl vara hon?
Längtar du mest efter : : Levande blir mickis och död blir morfar.. SAKNAD!
Stör du dig på : : En irriterande kärring som jag inte ens känner.. Varför måste man ljuga och överdriva?
Gosar du med : : Ingen för tillfället, Oscar alldeles nyss, Johan på nätterna och Alvin när han är på bra humör. Pubert när han känner för det.
Lagar mat : : Oftast blir det min sambo. Även fast jag gick hotell och restaurang är det han som är bäst på det av oss.
Diskar : : Diskmaskinen, vem annars?
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : : Jag läser gärna cosmopolitan och teen vouge (båda på engelska, fast cosmo funkar på svenska ibland också). Dock läser jag inte tidningar så mycket längre.
Buss åker du oftast : : Jag åker nästan aldrig buss. Jag bor nära stan och om jag ska åka någonstans brukar jag kunna få skjuts.
Dag fyller du år : : sjuttonde februari.
Årstid föredrar du : : Den är svår för jag föredrar alla samtidigt som jag ogillar alla. Våren är lite för kall, man kan inte ha kortärmat, men har man jacka blir det för varmt. Det är mysigt när knopparna och allt börjar komma och man kan känna solen mot ansiktet igen. Sommaren är jobbig med myggor och alla andra äckliga djur. Dessutom får jag skavsår på insidan av låren för att det blir så varmt (börjar typ svettas och får skavsår). Då vet ni varför jag kanske går lite mysko i sommar.. Men det är skönt att sola och man behöver inte klä sig som en michelingubbe för att gå ut. Hösten är regnig och tråkig, men det är mysigt att tända ljus på kvällarna. Vintern är kall och om det blir för kallt så kissar jag på mig. Snön är vacker, det är julafton och min födelsedag. 
Stad är du uppväxt i : : Eskilstuna - Born and raised!
 
VAD ? ..
Gör du nu : : Sitter på balkongen med chips, cola, ljus, katter och sambo
Gör dig till en bra människa : : Jag är oerhört generös och bryr mig mycket om mina nära (ibland lite för mycket kanske).
Gör dig till en dålig människa : : Jag kan vara väldigt egocentrisk. Jag älskar mig själv! Jag är duktig på att misstolka saker och bli sur för något som inte ens stämmer.
Vill du arbeta med : : Jag vill jobba i butik tror jag. Det är mycket variation och jag får jobba med folk.
Är roligast just nu : : Skrattappen
Har du på dig nu : : Leggings (ser ut som jeans), tröja med usaflagga, trosor, bh och strumpor med bin på.
Har du för smink idag : : Lite mascara, blå ögonskugga, läppstift och läppglans. Inte för att det finns något kvar på läpparna nu efter allt jag ätit och druckit. Plus att jag rökt också.
Äger du för skor : : Ett par vår/höst tygskor, tre par vårskor, två par vinterskor och kanske fyra klackskor.
Har du för storlek i skor : : Ibland har jag 39 och ibland har jag 40. Det brukar variera lite på skorna.
Läser du för bok : : Någon av PLL böckerna, men jag är inte inne i en av mina "läsfaser" så det var ett tag sen jag läste nu.
Ska du göra nu : : Sova verkar det som. Klockan börjar närma sig spöktimmen och då vågar jag inte vara vaken


Gammal bild på mig, men jag bjuder på den
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: