En dag på stan

Jag lyckades städa lite smått i går i alla fall.. Jag tömde kattlådan och hängde in hälften av all ren tvätt.. Ganska bra ändå utan motivation kan jag tycka.. 

Idag ska jag ner på stan. Först ska jag träffa min kusin och kolla hur det är med henne. Imorgon har det varit en vecka sen branden och jag har tänkt på dom varje dag. Sen ska jag träffa min syster efter att hon har slutat i skolan. Vi ska gå in på mäster skoog och ta lite mått så dom kan sy in klänningen lite. Jag ska betala halva då också. Jag ringde och frågade om jag kunde betala halva nu och halva sen. Hon sa att det var många som gjorde så. 

Nej, om man skulle ta och sätta lite fart så man kommer ner på stan någon gång.

Min kusin och jag (gammal bild från bloggens arkiv)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: