Sömnproblem

Jag kunde inte sova inatt.. Alls.. Hur mycket jag än försökte låg jag bara och vred och vände på mig.. Så jag tänkte ta en powernap när Alvin är på dagis istället.. Om jag kan somna då.. Det märker jag väl senare.. 

Vad är det jag går igenom just nu? Jag känner mig inte deprimerad. Jag känner mig lycklig.. Ändå sover jag jättedåligt just nu, jag känner mig osäker, otillräcklig och frånvarande.. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det kan vara.. Jag är inte helt säker på att jag vill heller.. 

Jaja, i väntan på att Alvin ska gå till dagis tittar vi på Lorax.. Han verkar tycka att den är ganska bra.. Och den har ju ett bra budskap så varför inte? Jag känner att det inte kommer så mycket vettigt från mig just nu.. Jag börjar bli smått trött.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: