Försovning igen

Imorse försov vi oss rejält så Alvin fick vara hemma från dagis idag.. Vi sov inte så bra inatt.. Ingen av oss.. Johan har gått i väg till arbetsförmedlingen.. Dom skulle ha nåt möte idag..

Jag har nyss varit uppe och träffat min moster en sväng.. Mitt kusinbarn skulle låna en bikini av mig och moster skulle dit. Så jag lämnade dom hos moster och passade på att sitta och prata en stund.. Vi träffas inte så ofta även fast vi bor i samma trapp.

Alvin tittar på jönssonligan och leker polis.. Tror jag.. Nyss var han en veterinär så han ändrar sig ganska ofta.. 

Planerna för dagen är ganska otydliga just nu.. Carola och Wille kanske skulle komma förbi, men ingenting säkert.. Resten har jag ingen aning om..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: