Skolavslutning och tandläkarbesök

Skolavslutningen var jättefin igår. Först hade dom en samling där dom fick ta emot sina pärmar och så, sen fick alla gå ut och då kom alla årskurserna där på ett led. Dom radade upp sig och sjöng lite grann,

Efter skolavslutningen fick Wille ett paket av mig och Alvin. Sen gick vi till lekparken och satt där en stund. På kvällen umgicks jag med Carola och hon fixade mina naglar.

Idag var det dags för tandläkarbesök för Alvins del. Det gick inte sådär jättebra. Varken jag eller Alvin gillade henne och han vägrade låta henne ta kort på tänderna. Hon fick räkna hans tänder i alla fall. Jag ringde Carola när vi kommit hem och hon sa att man får byta tandläkare om man inte är nöjd så då gjorde jag det. Jag vill inte att Alvin ska få tandläkarskräck. Hoppas den andra är bättre, men det lär vi ju inte få veta förrän nästa år när det är dags.



Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: