Gårdagens biobesök

Lillebror och jag gick ju på bio igår och såg Evil Dead. Den var faktiskt helt okej, men det kanske var lite väl mycket blod för min smak. 

Jag blev lite glad när jag såg att Jane Levy hade huvudrollen. Jag gillar henne som skådis och hon var jättebra i den här filnen. Det skulle vara intressant att se originalfilmen, men jag brukar ju tycka att gamla filmer inte alls är bra så jag vet inte riktigt om jag vill se den ändå..

Sådär jätteläskig tyckte jag inte att den var. Jag hoppade till någon gång i början, men då hade jag inte riktigt kommit in i filmen än. Jag tyckte mer att  det var äckligt än läskigt. Men helt klart en film att se om man gillar skräckfilmer där demoner tar över kroppen..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: