Försvinn! Dra! Jag vill inte ha dig här!

Den här dagen har vi haft fullt upp. Först åkte vi till Jysk en sväng, sedan till svärföräldrarna och sist storhandling. När vi kom hem var det bara att packa in all mat och sen börja med dagens mat: Tacos. Sen kom Carola en stund och snackade lite skit och vi avslutade med en minipromenad med Kei.

Promenaden med Kei var faktiskt riktigt rolig idag. Vi stötte på en kille som inte alltid har behandlat mig så bra (vi gick i samma skola) och han blev lite rädd för Kei (pga storleken) och backade.. Det tyckte jag var roligt.. 

Jag har blivit förkyld! Det har inte brutit ut helt än, men det kommer nog säkerligen imorgon. Jag har inte tid med det här! DUMMA FÖRKYLNING FÖRSVINN! Jag har massor att göra den här veckan. Jag har verkligen inte tid med en förkylning nu.. Usch och fy!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: