Vilken påfrestande dag

Vilken jävla dag! Usch och fy, hoppas det dröjer innan jag får en sån här dag igen. 

Först började det med att jag vaknade på dåligt humör och kände mig allmänt pmsig. Alvin var tjatig och klängde på mig som en igel. Jag försökte muntra upp mig lite med musik för att sen lämna av lite grejer på loppisen, men det funkade inte så jag lät Johan ta hand om Alvin och tittade på en film istället. 

Alvin var ganska mycket på sitt rum för han skulle städa (vilket han såklart inte gjorde). Efter en stund så började Alvin bråka och göra massa dumheter. Jag bestämde mig för att stänga till grinden in till hans rum en liten stund (han kan ju öppna den själv om det är så) eftersom han stod och slog mig i magen. Det jag inte såg var att en bit av hans skinn på fingret var i vägen och klämdes, Innan jag hann säga förlåt slog han mig med knytnäven mitt på käken. Som tur är syns det inget.

Jag fortsatte kolla på min film och sen får jag för mig att jag ska rensa/städa i Alvins rum, Jag tänkte att det finns säkert någon leksak som han inte använder som vi kan sälja. Johan konstaterar att det är bajs på väggarna. Alvin flinar. Johan ställer sig och torkar väggarna och jag lurar Alvin att städa sitt rum. Jag sa att vi skulle städa ihop, men jag satt bara på hans säng. Han kom fram med sina saker en efter en och sa om han ville ha kvar den eller sälja den, vissa saker fick jag dock säga ifrån om som han ville sälja. 

Sen kom Carola över ett tag. Alvin fick glass och sen fick han sova. Jag försöker tala om för honom att han måste sova eftersom vi ska upp tidigt imorgon, men han är fortfarfande vaken..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: