Mindre kul

Kvällen igår avslutades med en Alvin som inte ville lägga sig. Skrik, gap och bråk. Inte alls kul. Dagen börjar med nästan samma sak. För att han inte får se på film. Vi har tagit bort ett X antal filmer från honom just nu eftersom han härmar filmerna och leker elak. 

Jag har fortfarande ont i magen. Megastressad deluxe! Snart kommer Johanna och hämtar upp mig, sen ska vi hämta min lillasyster innan vi åker hem till Johanna. Förhoppningsvis kan jag slappna av lite där..

När jag kommer hem måste jag börja packa ihop alla grejer som jag ska sälja på loppis. Sen tänkte jag försöka hitta nån som har lust att köra mig till coop så att jag kan handla grejer till bakning. Jag måste börja baka snart. Bröllopet är om typ en månad.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: