Min fina lilla Pubert

Pretty Little Liars var riktigt bra igår, men jag missade lite i början så jag ska snart titta på det igen. När jag har gjort det så ska jag skriva om avsnittet och mina åsikter om det. 

När jag gick och la mig så låg Pubert på min plats i sängen. Jag lyfta bort honom och la honom bredvid mig istället. När jag gör så brukar han alltid gå iväg för han gillar inte när man flyttar på honom, men igår stannade han kvar. Han somnade när jag låg och kliade honom. Jättemysigt var det. 

Nu sitter jag mest och väntar på att min syster ska komma hit. Hon ska vara här en vecka! Det ör tredje året i rad som hon är hos mig en vecka på sommaren. Så underbart att ha min lillasyster här! 

Min goa sängkamrat 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: