Hemsk mardröm

Usch vilken hemsk mardröm jag hade inatt.. Jag vill helst bara glömma den.. Tänker inte berätta hela för den var så obehaglig, men jag bodde själv med mamma mitt ute i ingenstans.. Vi bodde i en jättestor stuga typ. Jag vet inte om vi bodde där eller bara var på semester.. Men sen så kom det i alla fall massa obehagliga människor dit och försökte komma in genom dörren. En gubbe på kryckor bland annat som typ hasade sig fram till dörren. Jag försökte ringa polisen, men jag hann inte för jag vaknade.

Nu ska jag fixa i ordning mig i alla fall. Vi ska ner på stan och göra lite ärenden. Jag ska gå in och prova klänningen bland annat. Strumpbyxor måste jag köpa också! Måste komma ihåg det. Det är något konstigt med min ena bröllopssko.. Båda passar jättebra, men jag får inte i ena foten bra om jag inte har strympbyxor på mig för tån viker sig. 

Ikväll är det PLL! Jag längtar!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: