En vandrande PMSkärring

Idag har jag en riktig jävla pmsdag. Alvin gör det inte direkt bättre idag heller då han har bråkat sen jag klev upp. Han tjatar om en film fast jag har sagt nej. Han tjatar om att få spela på min mobil fast jag sagt nej. Han är på mig som en igel! 

Egentligen har jag massa annat som jag skulle behöva göra idag, men just nu är jag på så dåligt humör att jag funderar på att skita i det. Jag skulle behöva gå till loppisen och lämna lite grejer inför imprgon. Jag skulle behöva rensa skåpet över skafferiet och skåpet över klädskåpet i hallen. 

Just nu skulle jag bara vilja stänga in mig i ett rum alldeles själv och bara få vara ensam, men jag vet att det inte går. Johan ska snart iväg och han kan inte ta med sig alvin.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: