En produktiv tisdag

Idag har dagen verkligen flytit på. Först började dagen med lite småstädning, sedan kom vigselförättaren hit. Vi fikade lite och pratade om hur bröllopet skulle vara och så. Vi pratade en del allmänt också.. Det kändes riktigt bra.

Efter att han hade gått så gick Johan och jag ner till Netto och handlade. När vi kom upp så började han med maten. Vi åt falukorv med mos idag. Så himla gott! När jag satt och åt så plingade det på dörren. Det var en tjej som skulle komma och prova en av mina klänningar som jag hade lagt ut på en köp och säljsida på facebook. Hon kunde ha den så hon köpte den.

Jag fortsatte äta efter att hon gått och efter att jag rökt min efter-maten-cigg så ringde det på dörren igen. Den här gången var det Carola som stannade till på hemvägen för att ta sig en cigg med mig efter hennes handling. Samtidigt som Carola var här pratade jag lite med Camilla som ska göra min brudbukett. När hon gått så läste jag lite bloggar och det har jag precis blivit klar med.

Nu försöker Johan övertala Alvin om att han ska städa sitt rum så vi kan få dammsuga där sen. Det går sådär. Och ändå har vi sagt att han får se Ronja Rövardotter om han städar sitt rum. En film som han annars inte får titta på. 

Jag är så spänd på att få se hur min bukett kommer att se ut..
Emma

Vad spännande med bröllop, grattis! :)

Svar: tack :) Jättespännande är det.. Och nervöst :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: