En långsam dag

Idag gick det faktiskt inte så bra på loppisen tyvärr. Det var väl en sån dag antar jag. Det är ju ganska kvavt och varmt ute så ingen orkar väl ta sig ner till loppisen. Dessutom är det ju malmköpings marknad nu. Åh vad jag hade velat åka dit.. Men jag har varken tid eller råd så jag får vackert vara hemma. 

Det var kaos imorse när jag skulle gå hemifrån. Först försov jag mig och sen så vägrade Alvin släppa taget om mig så Johan var tvungen att hålla honom borta från dörren så att jag skulle kunna gå.

Nu är Wille här och leker med Alvin. Ganska skönt för jag behöver inte anstränga mig så mycket. Jag sitter i köket med fötterna i fotbad och väntar på att det ska bli matdags. Jag är hungrig!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: