En god natts sömn

Jag sov riktigt bra inatt! Hur skönt som helst! Jag vaknade runt åtta imorse. Gav Alvin frukost och så, sen la jag mig i sängen och snoozade lite grann. En helt perfekt morgon. Efter att jag gick upp på riktigt så har jag kollat lite på film med Alvin, pratat lite i telefon, läst aftonbladet osv. 

Filmen igår var bra. Vi tittade på The dark knight rises. Jag tyckte inte att den var lika bra som de andra två, men fortfarande att den var bra. Den var lite svårare att hänga med i kände jag. Eller så orkade jag inte koncentrera mig tillräckligt bara. Sen förstod jag inte om den där tjejen skulle föreställa Catwoman eller bara sig själv utklädd..

Idag funderar jag på att städa. Det behövs, men jag har varken lust eller motivation. Jag får starta lite musik och se om jag kommer igång med någon städning.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: