Dagens dag

Det gick inte direkt bra på loppisen idag. Inte bra alls egentligen. Tjänade bara 50 kr utöver bordshyran. Kul hade vi i alla fall. Jag hittade en tröja till Johan också. En med guns n roses på. Han samlar ju på såna tröjor. Jag tänkte att 20 kr för en tröja som inte ens ser använd ut är helt okej. Vi hade så kul idag på loppisen (vi var ju fyra tjejer som delade på tre bord) så vi bestämde att vi skulle stå nästa lördag med. Då gör jag det inte för pengarna (även fast jag skulle behöva ett rejält klirr i kassan) utan för att det är så kul.

När jag kom hem så tog jag mig en liten tupplur. Strax efter kom Alvin hem. Vi myste lite och det blev matdags. Vi åt lite och sen har vi haft filmmys i soffan. Dagen har känts jättelång, men ändå har dagen gått så fort. 

Imorgon har vi inget planerat vad jag vet. SÅ SKÖNT! Det kanske blir lite försök till städning eller så.. Blir det lika fint väder imorgon som det var idag kanske vi går ut en sväng till lekparken.. 

Nu ska jag sätta mig lite och räkna på ekonomin för nästa månad. Ångest delux. Vi har hur mycket utgifter som helst kvar inför bröllopet.. Flera tusen kvar.. Undrar hur jag ska ha råd med allt.. Men det får lov att gå.. På något sätt..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: