dagen

idag har jag knappt haft tid för att blogga.

först lämnade jag alvin hos carola som skulle passa honom medans jag var på mötet.

mötet gick mycket bättre än jag någonsin hade väntat. jag fick förlängt med Johanna.

Efter att jag hämtat alvin gick vi ut med tina och alx och satte oss i lekparken och bara hade det bra.

alvin sprang runt och tillslut ramlade han och fick ett litet sår på knät.. så vi gick in och åt mat istället. potatis, fiskpinnar och hemmagjord dillsås. supergott!

sen blev det städning för hela slanten. imorgon kommer fastighetsskötaren och ska titta på vårat golv. det måste vara rent på golvet då. inte för att det syns någon skillnad, men ändå.

Jag var nyss ute med carola och kei på promenad och nu avslutar jag kvällen med en film
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: