Bra start på dagen?

Idag är jag lite smått irriterad. Fastighetsskötaren skulle ju komma hit och titta på golvet i köket, men han har inte kommit. Jag har setat och väntat på honom hela dagen!

Jag klädde på mig ganska snabbt för jag vill liksom inte öppna i morgonrock om det är han. Det blev en kjol och en t-shirt.. Känns som att det inte alls är rätt väder för det idag va? Får ta och byta om snart för jag har gett upp hoppet om att han kommer idag.

Dessutom tror jag att jag sträckte en muskel eller något igår när jag tittade på filmen (som för övrigt var jättebra! Fun size hette den).Jag skulle luta mig fram och plocka upp laddaren till mobilen, men jag nådde inte riktigt och sträckte mig efter den. Då fick jag jätteont mellan skuldran och nacken och det gjorde jätteont när jag rörde mig. Johan fick komma och ta upp laddaren åt mig (den låg en meter från mig på golvet). Efter ett tag gick det nästan över, men jag har lite ont fortfarande.. Inte sådär jättekul 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: