Bokstavskatten

När jag var liten hade jag en bok som hette BOKSTAVSKATTEN. Den var en av mina favoritböcker (Enligt mig den bästa ABC-boken som finns). Tyvärr, har vi inte kvar den. Jag tror den gick sönder eller nåt sånt (erik och fia hade den ju efter mig). Jag har letat och letat och letat efter en sån bok nu till Alvin, men den finns inte att köpa någostans. 

Jag har googlat för att se om den går att köpa någonstans, utan resultat. Jag har frågat i bokhandeln om den går att beställa, men det går inte. Jag har letat på loppisar och köp och säljsidor, men jag hittar den inte. 

OM det är så att någon av er som läser den här bloggen skulle hitta den någonstans (på loppis, tradera, vart som helst!) Snälla säg till mig då! Jag vill så gärna ha den boken! Jag såg att den fanns att låna på biblioteket, men jag vill inte låna den. Jag vill ha den!

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: