20 dagar kvar.. HJÄLP!

Idag låg jag i sängen extra länge.. Först fick jag sovmorgon av Johan. En riktig sovmorgon. Där Alvin inte bråkade och lät mig vara. Jag kände verkligen att jag fick sova. Sen när det var dags att gå upp så läste jag ett mail som gjorde att jag fick jätteont i magen. Jag låg kvar i sängen i säkert två timmar för att jag hade så ont i magen. 

Mailet var från makeupartisten. Hon skulle ha kommit hit för konsultation idag. Men det hade hänt något inom familjen så hon kunde inte dag. Hon skulle höra av sig i veckan istället. Det är klart att jag förstår, men det kunde inte ha kommit mer olägligt! Det är 20 dagar kvar till bröllopet och min hjärna känns som en enda stor röra.

Carola skulle i alla fall komma över ikväll och prova lite olika hårstilar på mig. Så det blir i alla fall något bröllopsrelaterat gjort idag. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: