Vad gjorde jag 2012?

Januari

7 - Åkte till England för tredje gången i mitt liv
12 - Renovering av badrummet påbörjades
19 - Fick flytta in hos mamma medans badrummet renoverades färdigt
25 - Tatuerade sjöjungfrun på armen och krökte nålen på benet. Gjorde ganska så jätteont om man säger så.

Februari

3 - Fick ett badkar
16 - Fick konstiga utslag på benet, men det visade sig att det inte var någon fara
25 - Provade på poledancing. Det var jättekul, men väldigt svårt
26 - Det tog slut mellan mig och Paul
28 - Vittnade för första gången i rättegång. 

Mars

9 - En främling hörde av sig till mig med bilder och videor från min gamla dator som han hade hittat. Jag själv trodde att det var förlorat för alltid. Änglar finns!
19 - Det var A-day (PLL) och jag bar svart dagen till ära
25 - Hade ett jättelyckat barnkalas för Alvin med pirattema
28 - Planterade blommor helt själv för första gången

April

1 - Gick på bio med Alvin för första gången
20 - Var på Leos lekland med Alvin första gången
27 - Skaffade min första (och antagligen enda) HTC

Maj

10 - Alvin fick ögondroppar mot ögoninfektion
14 - Fick mitt underbara kedjetäcke
14 - Gick på mitt första ljusparty
29 - Försökte få Alvin smittad med vattkopper, men till ingen nytta. .

Juni

1 - Träffade syssling Emma för första gången
15 - Såg fram emot en fotbollsmatch för första gången i mitt liv
28 - Blev enormt sviken av en släkting och en nära vän

Juli

7 - Åkte till Norrköping och träffade syssling Jimmy (Vi har inte träffats sen vi var små)
12 - Påbörjade segelsemestern
16 - Slussade för första gången
16 - Åkte under bron som finns med i S.O.S - en segelsällskapsresa
27 - Åkte på Malmköpings marknad med Alvin och träffade Mickis och Nille
30 - Jag klippte Alvins naglar för första gången någonsin (andra har fått göra det förut)

Augusti

2 - Var på Kolmården
8 - Syster sov här i en vecka
11 - Var på maskerad och vann ett pris
22 - Alvin rymde från mig första gången

September

8 - Var på fest i Sala hos Elin
15 - Johan och jag blev tillsammans igen
16 - Såg Avatar för första gången
19 - Malin gjorde Akrylnaglar på mig första gången
26 - Köpte min första platt tv

Oktober

1 - Blev sambo med Johan
9 - Pubert flyttade in
24 - Fick hem mina nya soffor

November

19 - Såg Breaking Dawn del 2 på bio
24 - Åkte på julmarknad
28 - Bob la av, men började fungera sen igen som tur var
29 - Såg Call Girl på bio

December

5 - Det var värsta stormen ute, men jag trotsade vädret och gick ut ändå (stort för att vara mig)
16 - Alvin skurade golvet helt själv första gången
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: