Tupplur med Isabell

Isabell och jag har nyligen vaknat efter en tupplur. Det var jättemysigt att ligga och sova med henne i soffan. Sådär mycket städning har jag inte direkt hunnit med. Man kan ju knappt gå och kissa när hon är i farten hihi.. Jag hade tänkt att göra lite nytta när hon sov middag, men jag somnade ju jag med.

För tillfället lyssnar vi sönder på Gangnam style eftersom hon älskar den. Har jag inte tröttnat på den innan så lär jag göra det nu. Snart kommer världens bästa syster hit. Då ska jag gå ut och röka och sen försöka plocka lite, för då kan ändå hon titta till Isabell. Syster är så snäll mot mig och hämtar Alvin idag eftersom jag är ensam hemma med Isabell. Har inte sådär jättemegastor lust att klä på henne alla ytterkläder och gå till dagis om jag ska vara ärlig.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: