Nyårssvammel..

Som resten av världens befolkning är jag väldigt seg idag.  Även fast det var en alkoholfri kväll igår. Det blir väl nästan så automatiskt. Man ska vara seg första Januari. Har inte pratat med någon idag som inte verkat seg.

Tänkte lägga upp bilder och sånt från jul och nyår så fort jag överfört till datorn. Det kanske dröjer ett par dagar för det känns lite onödigt att lägga in bilder i datorn just nu.. Speciellt med tanke på att jag väntar på att få en annan dator. 

Ut med det gamla och in med det nya är några ord jag ska försöka leva efter i år. Jag ska ge mer tid/pengar åt att inreda min lägenhet. Bort med allt som jag inte vill ha och in med nya och fräscha saker.. Tror det kommer att bli riktigt bra till slut. Vardagsrummet är ju inte långt ifrån klart. Senast idag hängde vi upp en tavla.. Men bilder kommer när det känns "färdigt"

På tal om att leva efter saker i år har jag gett ett nyårslöfte. Jag ska ha ett "vitt" år med undantag från fyra dagar (min födelsedag, Johans födelsedag, midsommar och halloween). Misslyckas jag får jag lämna Alvin varenda dag i ett halvår. Vi brukar annars turas om.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: