Dagen har flugit iväg

Idag har jag inte riktigt hunnit blogga.. Eller hunnit har jag, jag har bara prioriterat annat först.

Jag har beställt PLL säsong två på dvd och några andra filmer. Nu längtar jag tills dom kommer. Det var viktigt för mig att beställa PLL just idag för det är idag den släpps i Sverige. 

Liljan var här en stund och provade mina klänningar. Hon lånade en som hon ska ha på kryssning. 

Alvin och jag har varit osams och i skrivande stund står han och spottar på golvet. Jag tittade lite på nanny för att få lite tips, men jag tror inte att det var nåt som skulle funka på Alvin.

Ikväll ska jag hem till Liljan och umgås lite grann.. Men det blir först efter att Johan kommit hem och Alvin lagt sig..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: