Bara trött eller på väg att bli sjuk?

Efter att pojkarna kom hem var det dags för mat, men Alvin ville inte alls ha. Han hade fått choklad av mormor som han skulle få om han åt upp maten, men han ville ändå inte ha. 

Vi åt mat som Alvin brukar gilla ganska mycket (grandiosa köpepizza), men han tog typ en myrtugga och sen sa han att han var mätt.. Han har setat med sin lilla pizzabit i nästan en halvtimme och det syns inte ens att han har bitit på den.

Han verkade ganska hängig (antagligen anledningen till att han inte ville äta) och det såg nästan ut som att han skulle somna när han satt där med pizzan. Tillslut sa jag åt honom att han inte behövde äta nåt mer. Han ställde ifrån sig pizzan och la huvudet i mitt knä. Han sa att han ville vila lite. 

Nu har han kissat och lagt sig. Inte ett enda ord om att han skulle gå och lägga sig har han sagt. Han som annars skriker, kastar saker och har sig. Jag kände på honom, men han har inte feber.

Hoppas han bara var jättetrött idag istället för att vara hängig och på väg till att bli sjuk.. 

Ikväll ska jag till Liljan och fixa naglarna. Ska bli skönt eftersom jag tappade ena i förrgår. 


Bumbi i mitt knä 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: