Änglar

Igår kväll glömde jag helt bort att blogga.. Jag var ganska seg och Johan och jag tittade på film och hade lite myskväll. 

Idag tog jag mig en lång sovmorgon. När jag klev upp fanns det en kartong med änglar och lite annat att gå igenom som jag fått av mina svärföräldrar. Ett långt skönt bad och en dusch har jag hunnit med idag också. Nu är Johan och Alvin hos mamma en liten stund, Skönt att vara ensam hemma. 

Jag tänkte fixa i ordning mig lite. Inte för att jag ska göra nåt speciellt, men det är kul att fixa sig ibland också. Ställa i ordning alla nya änglar måste jag göra också. 27 stycken räknade jag till om jag inte räknat fel någonstans. 


En av änglarna får stå på balkongen, för den är verkligen jättestor.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: