Min lilla lillebror

Här om dagen var vi hemma hos mamma på fika och då hittade jag en sak som påminde mig om min lillebror. När han var liten så hade han en speldosa som blev förstörd efter att den blivit tvättad. Någon (minns faktiskt inte vem) drog ut snöret, så den fungerade inte efter det. 

Min lillebror sov jämt med den där speldosan. När han blev arg slog han mig med den. Det gjorde jätteont, det var ju ändå en speldosa inuti.. Den där speldosan hängde med i många år, men nu har han slutat sova med den.. Det syns på den hur sliten den är.. Jag hoppas han kommer spara den tills han blir vuxen och ser den som ett fint minne - även fast jag hatar den!


Speldosan sitter i huvudet. Tänk att den snart har varit i min brors ägo i snart 15 år.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: