Kalastrassel..

Jag sitter här och funderar.. Om mindre än en månad fyller Alvin fem år. Jag hade ju tänkt att ha födelsedagskalas för honom i år, men det verkar köra ihop sig rejält så nu vet jag inte hur jag ska göra.. Johan tycker att vi ska strunta i barnkalas för Alvin i år och bara köra på släkten.. 

Först hade jag tänkt att ha det dagen efter hans födelsedag, men det går inte för det är jämn vecka och ingen har barnen hemma då. Så då tänkte jag ta lördagen efter, men jag upptäckte idag att det var tydligen påskafton då. Lördagen innan har jag inte hunnit få pengar än. Jag har inte råd att köpa alla kalasgrejerna nu heller.. 

Det här tåls att fundera på. Jag vill verkligen att han ska få ha ett barnkalas.. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: