Ett hem är inte där man bor utan ett ställe man trivs på

Efter att Liljan hämta Lilla I så tog jag det lungt ett tag.. Johan åkte iväg till Torshälla och sen började jag faktiskt städa lite.. Jag torkade av bord och bänkar, jag tömde diskmaskinen och la i en ny laddning med disk som jag startade, jag hängde in den rena tvätten och startade en ny maskin tvätt, jag bäddade rent sängen osv. 

Det känns faktiskt riktigt bra. Jag trivs verkligen i våran lägenhet. Speciellt när den är städad.. Någon dag i veckan tänkte jag försöka ta mig ner på stan.. Då ska jag handla lite till festen som jag ska ha på lördag.. Och då ska jag samtidigt smita in i en speciell affär och kolla om dom har kvar en grej som jag verkligen vill ha till mitt vardagsrum! Det kommer att passa så bra om den finns kvar.. Vi får hålla tummarna.. 

Men nu sitter jag här. I ett städat hem, med en son som leker på sitt rum, en karl som inte är hemma och en katt som sover på en stol. Vad ska jag hitta på då? Det är ju den stora frågan..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: