Dum, trög, misslyckad?

Jag känner mig så dum! 

Vi kan ta det från början. Jag var ju dålig i magen för några dagar sedan. Jag mådde bra annars så jag trodde att det antingen berodde på nervositet, stress eller nåt jag ätit. Nu har jag tänkt om. Nu tror jag att det finns en chans att jag kanske har varit magsjuk. 

Igår smsade min kusin mig och frågade om någon annan blivit sjuk. Hon hade nämligen blivit magsjuk. Lite senare på dagen fick jag veta att min syster hade kräkts. Nu känner jag mig jättedum för att det finns en chans till att det är jag som har smittat dom. Jag fattade inte ens att jag var sjuk. 

Igår kväll hade jag och Lilja ganska mysigt. Vi tittade på film, på fråga olle dokumentären som vi missade i torsdags och på slutet av melodifestivalen som jag missade i lördags. Vi åt god mat och poppade lite popcorn. 

Inatt hade jag jättemycket mardrömmar och har inte alls sovit bra. Drömmarna var jätteläskiga, men jag minns knappt vad de handlade om. Förutom att det var nåt med demoner och exorcism med. 

Lilja frågade mig imorse om jag kunde vara barnvakt så att hon kunde åka iväg en liten stund, men eftersom jag sov så dåligt i natt sa jag nej, så nu känner jag mig jättedum och taskig för det med. 

Jag tror det känns ganska säkert att säga att jag har en halvdeppig dag idag. Jag tröstäter choklad och har setat i telefonen typ enda sen jag vaknade. Mickis lyckades muntra upp mig lite, men jag har ändå känslan med misslyckande i hela kroppen. 

Snart är det dags och hämta Alvin på dagis och jag har upptäckt att det snöar. Det gjorde mig mindre glad. Det blir att klä sig varnt när det är dags att gå.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: