Arasen hjärtar Ming Palace

Eftersom jag knappt kunde äta något igår sa Johan att jag fick äta precis vad jag ville idag.. När jag var nere på stan gick jag förbi ming palace och blev ganska fort sugen på deras mat.. När jag var klar med mina ärenden på stan gick jag därför dit för att beställa med mig lite mat hem.. 

Jag fick en cola medan jag väntade på att min mat skulle bli färdig, men jag hann inte dricka speciellt mycket innan maten var färdig.. Helst hade jag ju velat äta där, men det känns lite dumt att sätta sig på restaurang och äta själv.. 

Maten var lika god som alltid och nu ska Pubert få resterna av min kyckling.. Han har verkligen försökt komma åt den när jag satt och åt.. Han observerade varenda liten tugga jag tog.. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: