Tuna Park, Skor, Pyssel, Julkalender, Tomtar

Idag är jag så otroligt seg. Kan säkert ha och göra med den stressiga morgonen/förmiddagen jag hade.. Vi gick runt ett bra tag på Tuna Park. Det tog jättelång tid innan jag hittade några skor som jag ens gillade.. Och då var som såklart helt slut i min storlek. Kanske lika bra eftersom dom kostade femhundra. Jag hittade i alla fall ett par tillslut och när vi kom hem till mamma kasserade jag dom gamla, fula, trasiga skorna. 

Nya skorna..


Efter Tuna Park åkte vi och hämtade Alvin för att sen åka hem till mamma och fika. Först fikade vi lite lussekatter, pepparkakor och julmust. Sen åkte pysslet fram. Jag tyckte inte att det var sådär jättekul, men Alvin gjorde en jättefin tomte. Sedan åt vi lite och sen var det dags att fara hemmåt. Medans vi väntade på att mamma skulle bli klar (eftersom hon skulle köra oss) så gjorde Alvin två snöänglar (dum mamma som inte tog kort). 

När vi kom hem var det dags att öppna julkalendrarna som han missat under helgen när han sov borta. Han hade bara med sig en chokladkalender i helgen, resten var kvar hemma. Strax efter det fixade jag lite kvällsmat till Alvin. Vi tittade på julkalendern och tillsist var det dags för honom att krypa ner i sängen. Johan läste saga och Alvin somnade rätt fort. Jag har inte gjort speciellt mycket annat än glott efter det..

Vad har ni gjort idag?
Mammas och Alvins tomte idag. Alvins är den finaste av dom. Kan ni gissa vilken det är? (Det är den till höger)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: