Nyårslistan

Jag är väl inte sämre än alla andra så jag kör också på nyårslistan! Tillbakablick på året kommer imorgon!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Gifte mig! Det har jag då aldrig gjort förut. 
Har du några nyårslöften?
- Nej, jag brukar inte ge nyårslöften för jag vet att dom inte ens håller i en vecka
Bästa köpet?
- Balkongmöblerna och klädhängaren..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, men däremot har jag en vän som är gravid nu. Det har inte börjat synas på henne än, men jag är grymt glad för hennes skull
Vilka länder besökte du?
- Räknas finlandskryssning? I så fall Sverige och Finland. Annars bara Sverige.
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Stressat och oroat mig över saker som jag ändå inte kan påverka
Bästa minnet från 2013?
- Bröllopet
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Massa människor har gjort mig glad, Johan, Mina tjejer, Alvin osv..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag har nog varit gladare i år. Vilken lättnad att kunna skriva så och verkligen känna att det är så. Visst att jag inte har varit på topp hela tiden, men jag har ändå känt mig gladare än tidigare.
Favoritprogram på TV?
- Så ska det låta... Haha.. Fast jag tittar inte så mycket på tv heller.
Är det något du sakna från 2013?
- Nej, inte direkt. För allt bra tar jag med mig in i 2014!
Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Att utvecklas och förhoppningsvis bli starkare (psykiskt) och må bättre.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: