Fullt på schemat idag

Tänk att det redan är åttonde december. Vad fort tiden går. Det är  bara 16 dagar kvar till julafton. Min mobil visar på -9 grader. Kan det stämma? Kallt är det i alla fall! Fortsätter der såhär så lär ju termobyxorna åka fram snart..

Snart ska jag träffa en tjej som ska köpa tallrikar av mig och sedan bär det av till tuna park med mamma, Jag får låna pengar av henne och köpa vinterskor eftersom jag inte har några. Jag har verkligen letat efter ett par, men jag har inte hittat några. Idag får jag inte vara lika kräsen med skoval som jag brukar för jag måste verkligen ha vinterskor. Trasiga tygskor är för kalla nu. Senare ska Alvin hämtas och då ska vi hem till mamma och julpyssla lite grann. Först av allt ska jag borsta tänderna och försöka fixa mig.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: